сряда, 19 юни 2013 г.

АЗ ЩЕ ОСТАНА В БЪЛГАРИЯ

Днес ама съвсем искрено се замислих, "абе дали аз не съм прекалено глупава и някъде изпускам нишката в размислите на политическия ни елит"...
 Профил:
Пол: жена
Възраст: 24
Образование: висше
С този си профил съм  част от "платените лумпени", които провокират безредици по столичните булеварди...всекидневно си мечтая да хвърля по няколко бутилки срещу беззащитни националисти и да обиждам бедните депутати в парламента...

Сега няколко думи сериозно!!!
Не мога да разбера как гражданите на една и съща държава могат да се държат като обитатели на две различни планети. Днес изгледах няколко интервюта на различни политици и "важни клечки" и наистина смятам, че тези хора мислят, че говорят на доста слабоумен народ. Не съм кой знае какъв експерт, но нито се държат по етикета, който парламента изисква, нито говорят и се изразяват правилно, да не споменавам, че самите им твърдения са си абсурдни, без смисъл и изключително подценяващи мислещото гражданско общество...защо не и обидни!
Шести ден хората са по улиците, шести ден се нарушава нормалното ежедневие, шести ден има блокирани улици, шести ден цялата сила на МВР е принудена да е падар по площадите,защото има шепа "луди", които търсят сцена за изява и шести ден в парламента се правят, че нищо особено не се случва на няколко крачки пред тях.

АБСУРД!!!
Хората били докарани с автобуси от провинцията, хората не знаели какво искат, хората не дали шанс да проработи кабинета, хората не били узрели за новите-стари управници, хората сами си ги били избрали, хората, хората, хората, а те хората продължават да се борят и работят, за да живеят горе долу сносно и вместо да се приберат и да се насладят на дома и семейството си, ей така за разнообразие след работа, почти като на терапия, излизат да покрещят по площада.....

Наистина е време някой да удари един ама много силен "шамар" на целия "политически елит" в България...шамар, който да им покаже, че не съдим за управниците по тяхната партийна принадлежност, по банковите им сметки и роднинските им връзки - съдим за тях по това какво правят, как си вършат работата и по-важно, какви резултати има от тяхната работа - преди и сега, защото ако човек не е бил съвестен в дейностите си преди да излезе "под прожекторите" не мисля, че може да работи съвестно и след това.

АЗ ИСКАМ ДА ГЛАСУВАМ ЗА ЛИЧНОСТИ!
АЗ ЩЕ ОСТАНА В БЪЛГАРИЯ И ЩЕ РАЗВИВАМ ТУК БИЗНЕСА СИ!
АЗ ЩЕ СЕ БОРЯ ДЕЦАТА МИ ДА СА ЩАСТЛИВИ ТУК - ПРИ СЕМЕЙСТВОТО СИ!
АЗ СЪМ УСМИХНАТА И УСПЕШНА И ИСКАМ ДА СЪМ ТАКАВА В ДЪРЖАВАТА СИ!!!

УСМИХВАЙТЕ СЕ, ПОЗИТИВИЗМЪТ НИ ЩЕ ГИ ПОБЕДИ !



Няма коментари:

Публикуване на коментар