вторник, 26 юни 2012 г.

One Place - Million SMILES - M3 Communication College

Наистина пиша доста рядко тук май, но вътрешно знам, че е правилно; все пак нещата трябва да идват от сърцето ми, не просто по задължение :):):)

Е, днес сърцето ми е ужааааасно доволно и нямаше как да се избегне тази статия :) От малки на всички ни е досадно да ходим на детска градина, на училище, на лекции............аз обаче намерих място, в което ученето е повече от удоволствие, повече от желание, повече от тръпка. Ученето тук е едно своеобразно пътуване към необятните острови на знанието :):):):) Малко метафори никога не са излишни, но по-интересното е кое е това място.......няма да ви държа в неведение, няма да го пазя само за себе си, подарявам ви го, за да може и вие да се възползвате, да го посетите, да му се насладите, а аз ви гарантирам, че хората там неминуемо ще ви накарат да се усмихнете - M3 Communication College :):):):):) И не, това не е реклама - това е преживяване, това са приятели, това е чувство или както самата аз го нарекох - това е новата дрога, започнеш ли няма спиране.



Виждате ли усмивките по лицата на всички, това правят хората там - даряват усмивки и много много знания. Ето как аз чувствам това място:

"M3 College е място, в което може да откриеш всичко. Посрещнат от приветливите усмивки на хората в колежа, всеки път се зареждаш с желание за повече и повече знания. Една приятна и уютна обстановка те потапя в спокойствие и същевременно насочва вниманието ти към собственото ти усъвършенстване. Екипа на M3 College е уникален, хора вярващи в каузата си, от чиято енергия няма как да не се заредиш. Преподавателите - е за тях думи нямам!!! Страхотни професионалисти, от които може да почерпиш неизмерими количества знания и опит за реални проблеми в ежедневната работа...и не само професионалисти, те са великолепни хора, които просто ти влизат в сърцето и остават там. В това вълшебно място всичко е като една приказка - усмихнати хора, приятни разговори, шеги, много нови знания, много забавни и поучителни игри, просто много емоции. M3 College е наркотик - започнеш ли го, спиране няма! И за финал ще кажа само едно - това е мястото, в което освен знания и практическо усъвършенстване ще намерите много нови приятели, хора, които си заслужават да опитате, защото ние преди всичко сме личности и имаме нужда от емоции :):):) "


И за капак тези сладури ми дадоха и награда - как да не им се радваш.....И понеже не искам да натоварвам с прекалено надути фрази само ще посъветвам да опитате, а аз - АЗ ПРОДЪЛЖАВАМ И ДОГОДИНА :):):):):):):):):)






















Няма коментари:

Публикуване на коментар